Вивчати історію великих логотипів відомих брендів — справа захоплююча, вкрай цікава, не позбавлена гумору і єхидства.
Будь-яка велика компанія час від часу змушена приводити свій логотип у відповідність з часом, філософією бренду, а також власними цілями. По головному візуальним образом можна простежити історію розвитку самої компанії, а також світового маркетингу і дизайну. І іноді це прагнення вперед буває пов'язане з цікавими або забавними історіями.
Компанія Nestle викинула з гнізда третього пташеня згідно з новою парадигмою розвиненій європейській та американській сім'ї. У панди WWF колись були очі, а на емблемі Starbucks була неприхована жіночі груди. Першим логотипом Apple була складна, але дуже кострубата гравюра, а товста риба з давно забутого логотипу Nokia водилася в річці за будинком засновників.
AdMe.ru ретельно досліджував питання, як було з айдентикою у різних компаній в різний час.
Wikipedia
У травні 2010 року Wikipedia представила 3D-модель свого знаменитого логотипу у вигляді глобуса-пазла. Після декількох спроб створити реальний сувенірний глобус-пазл, в Wikipedia задумалися над створенням віртуального 3D кулі, повністю покритого письмовими знаками алфавітів світу. Над створенням 3D-моделі логотипу працював 3D-аніматор, арт-директор і графічний дизайнер Philip Metschan, який раніше працював у Industrial Light, Magic і Pixar.
Крім того, що глобус зробили тривимірним, поміняли шрифт Hoefler на Linux Libertine і відмовилися від курсиву. Все це зроблено для того, щоб полегшити роботу добровольців, які займаються адаптацією Вікіпедії і її логотипу на 250 мов світу.
Взагалі ж історія Wiki-глобуса виглядає ось так:
WWF
Панда на логотипі головних борців за порятунок планети і вимираючих видів не завжди виглядала округлої і дуже гармонійною зверюшкой. З 1961 по 1986 рік вона була зображена то грайливо припадає на передні лапи, чи то підгортаюча під себе їжу, то просто кострубатою. Більш того, на самому початку у символу WWF були очі.
У 1986 році панда придбала свій остаточний вигляд, і доробка лого проводилася лише одного разу — в 2000 році Всесвітній Фонд Дикої Природи використав новий шрифт.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhjSYWbWNdA3Q3RA1kKcLvIFWizM82lCgM9kDMlnogKin80cZhtgM0te8sUq8mSj0vs_x5vHUmcQgzEI5zhxR6ri-k9ZoHWj8HSVbFCzVa9eEJJUhLtQSiF8AptUbrPEA8LakmOTt8XvIVL/w552-h202/logo_WWF.jpg)
Metro Goldwyn Mayer
Одна з перших голлівудських кінокомпаній, яка має в наші дні істотні фінансові труднощі, ніколи не зраджувала раз і назавжди обраному образу — леву, гарчить в «рамі» з кіноплівки. Змінювалося лише зображення назви, а також сам головний герой. У логотипі MGM за 95 років встигло порикувати п'ять різних львів, останній гарчить вже 54 роки.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiL0TicxN9UP8AD5wCPyPmIS53VpOPNEkrKJdZ9N4_GdPKsn5tn0YPJxIeV39TNibKrKZ3WBaS00EMLMKK2vEZNGyHeJlxA7ySZobYYiUNA8UalqX63chW6PapK9KIBpBPVP1TxTLelmOUP/w597-h379/MGM-logo.jpg)
Yamaha
Виробник мотоциклів, музичних інструментів і hi-end звукового обладнання вдосталь награвся з логотипом за сто з гаком років, що минули з тих пір, як Торакусу Ямаха сконструював свій перший язичковий орган в 1887 році. Незмінним залишалося одне — три схрещених камертона, утворюють собою трипроменеву складну зірку. Лише в першому варіанті камертон, символ ідеального звучання, був в одному примірнику. Його тримала в дзьобі птах фенікс, що відображало труднощі, які довелося подолати Ямаха, вибудовуючи свій бізнес.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhWt3T9dTOYI8mijJCIz0MmQiWK3jUGzVekmKcx0xJtZx51v5EVKs7I6JQ_TGAqgUEo8XIk97AD_i3ipGxYfDVFAtveHTgHseOYgMS_LmFGyu4pjRJFhHLlFmEqyBYbjLP8LFX812yZ7__B/w451-h630/yamaha-logo.jpg)
Apple Inc.
Маловідомий факт про дуже відомої компанії — в 1976 році Apple заснували не тільки два Стіва (Джобс і Возняк), але і один Рональд. Рональд Уейн вклав в підприємство 10% початкового капіталу (800 доларів) і придумав перше лого для фірми — це був шильд з Ньютоном, що сидить під яблунею. Знак обвивала мало не геральдична стрічка, на якій гордо красувалося Apple Computer & Co. Так і хочеться сказати: який логотип, такий і співзасновник. Ronald Wayne пропрацював зі Стівом рівно два тижні. Після чого забрав свої 800 баксів — він вважав, що Apple — це занадто ризиковане підприємство, і не хотів розкидатися капіталом.
Комп'ютер Apple I продавався повільно, Джобс вирішив, що щось треба міняти, і почав з логотипу. Смугастеньке яблуко придумав дизайнер Rob Janoff з Regis McKenna Agency. Воно прослужило 23 роки, перш ніж стати монохромним і «хайтечним» через рік після повернення Джобса в компанію.
Комментариев нет:
Отправить комментарий