Бренди

Логотипи фешн індустрії (знаменитих модних брендів)

  • Louis Vuitton

    Практично кожен з нас може дізнатися і назвати монограми брендів. Для модних будинків логотип має дуже важливе значення, тому що велика частина модних будинків названа в честь дизайнерів-засновників.     
    Модний будинок був створений в 1854 році. Фірмовий логотип компанії - монограми LV. Колір монограм і полотна міг змінюватися, але сам логотип цього бренду не змінювався до цього дня, хіба що трохи спрощений в 2000-х роках.
  Одяг бренду виготовляються з дуже якісних матеріалів і тому продукція коштує дорого.

   Товари бренду Louis Vuitton копіюють найбільше. Але розпізнати фейк дуже легко - в орігіналі лого бренду завжди розташоване семетрично.

   


  • Chanel
    Вперше логотип Chanel з'явився 1921 році. Його зобразили на флаконі парфуму Chanel № 5. Логотип компанії - це подвійна буква С. Вона нагадує дві обручки, які не зімкнуті воєдино. Буква С - це ініціали Коко Шанель (Coco Chanel).



  • Fendi

    Логотип Fendi был создан в 1972 году, новым дизайнером компании, Карлом Лагерфельдом. Логотип бренда — это большие буквы F, которые зеркально отображаются.






  • Versace

 Логотип будинку Versace - дуже екстравагантний і неординарний. Він був розроблений в 1978 році Джанні Версаче. Логотип являє собою голову представниці давньогрецької міфології - Медузи Горгони. Дизайнер пояснив чому він вибрав цього персонажа: «Це синтез краси і простоти, який здатний загіпнотизувати будь-якого, як і одяг, що випускається брендом».



  • Givenchy

      У 1952 році бренд Givenchy починає виробляти одяг високої якості, а також лінію ювелірних прикрас і парфумерії. Логотип бренду дуже простий і лаконічний. Чотириразова буква G розміщена в квадраті. Вона схожа на прикраси кельтів.



Комментариев нет:

Отправить комментарий