Логотип - графічне зображення торгової марки. Він створюється для легкої впізнаваності бренду компанії серед споживачів.
Логотип повинен бути унікальним і якісним, привертати увагу покупця. Логотип повинен бути унікальним і якісним, привертати увагу покупця. Логотипи були створені для того, щоб розрізняти товари виробників з однієї галузі.
Перший логотип в світі
Першим логотипом в світі було зображення собаки, яка слухає грамофон. Собаку звали Ніппер.
Один з братів сім'ї Барро побачив як пес любить слухати фонограф Едісона-Белла і вирішив зберегти цей момент, намалювавши малюнок «Собака слухає фонограф».
У 1900 році брат Марка Барро, Френсіс, відніс малюнок Ніппер в компанію по виробництву дискових грамофонів. Власникам компанії малюнок дуже сподобалася і вони вирішили випускати свій товар з цим зображенням. Але початковий варіант малюнка на якому був зображений барабанний грамофон, був замінений на дисковий. Малюнок став першою торговою маркою компаній: «HMV music stores», RCA, «Victor and HMV records». Компанія також стала випускати платівки з малюнком Ніппер.
Зараз логотип використовує музичний канал магазину HWV.
Комментариев нет:
Отправить комментарий